СМИ о нас
СМИ о нас
Artykuł w Kurierze Porannym
5 stycznia br. na łamach Kuriera Porannego ukazał się artykuł o aktualnej sytuacji branży meblarskiej. Wypowiada się w nim Bożena Datczuk, Prezes firmy Tobo, która dokonuje podsumowania roku 2020 i zdradza plany spółki na 2021 rok. Mówi m.in.:
(...) W naszym przypadku pandemia Covid-19 spowodowała duże zawirowania w sprzedaży. Najpierw musieliśmy się zmierzyć z wiosennym lockdownem i niemal całkowitym zamrożeniem rynku. Później rynek zaczął nadrabiać zaległości, a wraz z nadejściem jesieni przyszła tzw. klęska urodzaju. (...)
(...) Symptomatyczny dla 2020 roku był ponad kilkusetprocentowy wzrost naszej sprzedaży w kanałach e-commerce. Wart odnotowania jest np. fakt, że do zakupu mebli w internecie przekonał się nie tylko przeciętny Kowalski, ale również urzędy i instytucje. Spodziewamy się dalszego rozwoju tego segmentu w roku 2021, dlatego reorganizujemy prace naszego e-sklepu, szukamy innych możliwości sprzedaży online i uważnie obserwujemy zachowania konsumentów. (...)
Zapraszamy do lektury! Cały artykuł znajdziecie tu: http://bit.ly/3pWThXX